loading...
اخبار استیج.اخبار جدید.واریز یارانه ها
فروش برنامه ردیاب(کاملا واقعی)

ردیاب موبایل با قیمت 3000 هزار تومان

امکان بازگشت پول

برای خرید روی عکس کلیک کنید

... بازدید : 217 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

همسرم برام دلنشین نیست! - انجمن تخصصی مشاور - moshaver.co | مشاور

forum.moshaver.co/f132/همسرم-برام-دلنشین-نیست-4956/
مگه اندام آن خانم را دیده بودی که از این یکی خوشت نمیاد ؟ ..... نبودن همسر, از ظاهر همسرم خوشم نمياد , از قیافه همسرم خوشم نمیاد, چرا شوهرم خوشم نمیاد, از قیافه نامزدم خوشم نمیاد ...
Feb 14, 2014 - موضوع: از ظاهر زنم بعد از یک سال و نیم هنوز خوشم نیومده ... خدا با من و خانوادم مهربونه و احتراممم میذاره ولی با ابن وجود من اصلا از ظاهرش خوشم نمیاد و مدام دارم ...

از قیافه نامزدم خوشم نمیاد چیکار کنم سوال و جواب های روانشناسی - دکتر سلام

doctors.rozblog.com/.../از-قیافه-نامزدم-خوشم-نمیاد-چیکار-کنم-سوا...
از ظاهر همسرم خوشم نمیاد،ظاهر همسرم به دلم نمیشنه،چهره هسمرم دلنشین نیست،همسرم خیلی خوبه اما ظاهرش برام جذاب نیست،چطور با ظاهر همسرم کنار بایم،ظاهر همسرم را دوست .

از ظاهر همسرم خوشم نمیاد - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

www.tanzimekhanevadeh.com/.../2208-از-ظاهر-همسرم-خوشم-نمیاد
از ظاهر همسرم خوشم نمیاد،ظاهر همسرم به دلم نمیشنه،چهره هسمرم دلنشین نیست،همسرم خیلی خوبه اما ظاهرش برام جذاب نیست،چطور با ظاهر همسرم کنار بایم،ظاهر همسرم را دوست ...
Aug 9, 2014 - دو ماهه که ازدواج کردم ولی همسرم هنوز باکره است. ۹۳/۰۳/۲۲. از چه روش ..... وقتی از یه قیافه ای خوشت نمیاد مجبور نیستی تحملش کنی و خودتو عذاب بدی.ردش کن.بذار بره ... میگن برای ظاهر اینو در نظر بگیرین هنگام خواستگاری. 1- اگه حالتو ...

نارضایتی از ظاهر شوهرم

www.taahod.com › ... › مشاوره خانوادهاختلاف یا درگیری با همسر
Oct 12, 2013 - 10 posts - ‎5 authors
متلا وقتی از ته دل شاده وجوکی رو میگه یا میخنده از فرم لباش یا ظاهر چهره اش بدم میاد. .... جالبه که خودشم خوشش نمیاد یکی اینطوری غذا بخوره.بحدی که ...
صفحه اصلی > مشاوران نوعروس > شوهرم از قیافه ام خوشش نمی آید! ... شما انتظار دارین اگر خانمی از جلوی شوهرتون رد میشه بهش نگاه هم نکنه اما این با ذات مردها جور در نمیاد.


از چهره همسرم خوشم نمیاد!!! چکارکنم؟ | انجمنهای پرشین تولز

forum.persiantools.com › انجمنسبک زندگیسبک زندگی
May 4, 2011 - 20 posts - ‎13 authors
اینکه همسرم همه شرایط مطلوب مرا دارد اما از چهره ایشان زیاد خوشم نمی آید؟ ... و پسندیده همسرتان بپردازید و در کنار ناموزون بودن ظاهر خصائل اخلاقی و روحی ...
ولی به طور کلی عرض می کنم قیافه و ظاهر همسر معمولا بعد یه مدت عادی می شه و عدم رضایت از ظاهرش تدریجا کم می شه و تحصیلات پایین او هم که دخلی در زندگی زناشویی ...
Dec 18, 2013 - توجه داشته باشید اگه به خاطر موضوع ظاهر خیلی حساس بشید مثلا زیاد ارایش .... یه چیزایی در وجود من هست که برای همسرم داشتن اونا مهمتر از زیبایی ظاهریه. ... رو پرسیدم گفت ک از دخترای اینجوری اصلا خوشش نمیاد و فقط به من فکر ...
May 11, 2015 - از ظاهر همسرم خوشم نمیاد،ظاهر همسرم به دلم نمیشنه،چهره همسرم دلنشین نیست،همسرم خیلی خوبه اما ظاهرش برام جذاب نیست،چطور با ظاهر همسرم کنار بایم،ظاهر ...
اگه علت اینه عرض می کنم: در انتخاب همسر یکی از مسائلی که برای پسرها باید مهم باشه مورد پسند بودن ظاهر دختره؛ چون اگه ظاهر دختر مورد پسند پسر باشه کشش زیادی به ...
Apr 22, 2012 - از چهره همسرم خوشم نمیاد این سوال دو جنبه داره: 1-همسر. ... همه لحاظ خوبه از دید یک خانم خیلی جالب نیست که به جای دقت به باطن مردش به ظاهر مردش دقت کنه ...

از ظاهر خواستگارم خوشم نمیاد | گروه اینترنتی رهروان ولایت

www.welayatnet.com/fa/forum/از-ظاهر-خواستگارم-خوشم-نمیاد
Jul 13, 2014 - تنها مشکل شما، ظاهر طرف مقابلتان است که باید عرض کنم که این مسأله برای انتخاب همسر بسیار مهم است بطوریکه پسند ظاهر طرف لازم و ضروری است ...

همه چیش خوبه جز چهره اش - سایت دکتر شیری

doctorshiri.com/fa/content/6070/همه-چیش-خوبه-جز-چهره-اش/
Jan 20, 2013 - نکته بعدی اینه که میتونید سلیقه تون را درباره ظاهر و مدل مو و … .... همیشه دلم میخواست همسرم خیلی قدبلندتر از خودم باشه ایشون هم از من بلندتر ..... را دیدم که در لحظه اول ااز چهره ایشون خوشم نیومد اما تا شروع کرد به حرف زدن نظرم کاملا ...

شوهرم اندام من رو دوست نداره، و من هم دوستش ندارم - تالار ...

hamyaryiran.ir › بخش مشاوره(طرح سوالات شما)طرح مشکلات خانواده
... خوب، خواهش ميكنم كمكم كنيد، از نظره ظاهري زيبا هستم، و خيلي ها از ظاهر من خوششون ... من پيشش برگردم و ميخواد كه از هم جداشيم، بم گفت كه از أندام من خوشش نمياد و اين كه ...

همسرم از قیافم خوشش نمیاد

avayemelal.ir/همسرم+از+قیافم+خوشش+نمیاد
از ظاهر همسرم خوشم نمیاد شوهرم از رابطه خوشش نمیاد از قیافه نامزدم خوشم نمیاد چیکار کنم سوال و جواب … 10 نشانه اینکه خانمی از شما خوشش نمی‌ آید - مردمان وقتی یه دختر یا ...

از همسرم خوشم نمیاد زشته - ورزش - ایباس

varzesh.ebas.ir/از-همسرم-خوشم-نمیاد-زشته.html
خاطر همینم میرم ولی همسرم از اولشم با کار کردنه من از شوهرم دیگه اصلا خوشم نمیاد ... نامزدم از هر جهت از تیپ و ظاهر همسرم خوشم نمیاد وقتی ک مجرد بوده همسرم باهم ...

از ظاهر همسرم خوشم نمیاد - مطلب ها

ww2.matlabhaa.ir/detail/e8463fea2acf93aa7ca719671c01fa8e/.../2/
از چهره همسرم خوشم نمیاد چکارکنم،از چهره همسرم خوشم نمیاد مطلوب مرا دارد اما از چهره ایشان زیاد خوشم نمی آید . برچسب از ظاهر همسرم خوشم نمیاد ،از ظاهر همسرم خوشم نمیاد و دیگر ...

همسر نا زیبای من

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=152351
Jan 22, 2011 - حال مردانی که از ظاهر همسر خود راضی نیستند باید چه کنند؟ .... با 15 سال زندگی ظاهر خیلی مهم است اگر از ظاهر کسی خوشت نیومد تا اخر عمر زندگی جهنم ...
Aug 23, 2009 - همسرم را به شكل سنتي اتخاب كردم بعد از ازدواج متوجه شدم اندام نا همههنگ دارد ..شكمي كنده. ... يعني اگه لازم باشه حاضريد براي بهتر شدن ظاهر همسرتون هزينه كنيد؟ مثلا جراحي؟ ...... دوم اينكه اصلاً از اينتر نت خوشش نمياد و اهل اين كارا نيست.
Dec 27, 2014 - قطعا شما با ظاهر سازی و وانمود اینکه همسرتان را عاشقانه دوست دارید توهم و تخیل ..... بابا دنبال هیچ دلیلی نباش اگه ازش خوشت نمیاد و به دلت ننشسته ...

از ظاهر همسرم خوشم نمیاد - تنکیو

tenq.ir/p/68b33ff2032864b2d22099d1549fa22203
تبلیغات در اینترنت از ظاهر همسرم خوشم نمیاد سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران دکتر سلام همسرم برام دلنشین ...

نگرانی درباره ویژگی های ظاهری شوهر | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره

www.moshavereh.porsemani.ir/.../نگرانی-درباره-ویژگی-های-ظاهری...
الان همسرم از خانواده ای با اصالت و متدين است و خود ایشان با ايمان، خوش اخلاق و تحصيل كرده ... كه اين مطلب را نيز به دانسته هاي خود اضافه كنيد كه توجه به قيافه و ظاهر همسر جزء مسائلي است كه .... من هم زنم به من میگه دماغت بزرگه فكر می كنم از من خوشش نمیاد.

از ظاهر همسرم خوشم نمیاد

www.fdir.ir/پایگاه-اطلاع-رسانی.../7492-از-ظاهر-همسرم-خوشم-نمیاد
May 12, 2015 - از ظاهر همسرم خوشم نمیاد،ظاهر همسرم به دلم نمیشنه،چهره هسمرم دلنشین نیست،همسرم خیلی خوبه اما ظاهرش برام جذاب نیست،چطور با ظاهر همسرم کنار بایم،ظاهر ...

از قیافه شوهرم خوشم نمیاد - دانلود آهنگ جدید

irasong.ir/از-قیافه-شوهرم-خوشم-نمیاد.html
از چهره همسرم خوشم نمیاد مطلوب مرا دارد اما از چهره ایشان زیاد خوشم نمی آید ... خوشم نمیاد. از ظاهر همسرم خوشم نمیاد و دیگر زشتی و یا ناموزون بودن صورت و قیافه شوهرم مرد ...

اخلاق نامزد عقد كرده ام خيلي خوبه و لي زياد از قيافه اش خوشم نمياد چكار كنم ...

ravanshenasi.ravabet.com/.../اخلاق-نامزد-عقد-كرده-خيلي-خوبه-زياد-...
Jul 26, 2011 - اخلاق نامزد عقد كرده ام خيلي خوبه و لي زياد از قيافه اش خوشم نمياد چكار كنم .... همسرم جواب داد : 'من زیبایی چهره دخترم را مدیون خانواده پدری او هستم. 'و مادرم ...

از قیافه خودم خوشم نمیاد - دیوآنلاین

www.divi.ir/از-قیافه-خودم-خوشم-نمیاد/
از قیافه خودم خوشم نمیاداز ظاهر همسرم خوشم نمیاد. ... دیگر زشتی و یا ناموزون بودن صورت و قیافه همسرتان را بر ...

از تیپ و ظاهر همسرم خوشم نمیاد- سوال مینا

www.bargozideha.com/.../230gj4or-از-تیپ-و-ظاهر-همسرم-خوشم-نم...
از تیپ و ظاهر همسرم خوشم نمیاد- سوال مینا. سوال: سلام من حدود 3 ماهه که نامزد کردم و حدود 2 هفته پیش عقد کردیم. نامزدم از هر جهت خوبه ولی من با ظاهرش(نه قیافش) مشکل دارم و ...

علاقه نداشتن همسر به نوازش کردن و لب گرفتن| مشاوره خانواده

sppm.ir/علاقه-نداشتن-همسر-به-نوازش-کردن-و-لب-گرف/
منم از لب گرفتن خوشم نمیاد همسرم منو تو رخت خواب راحت نمی ذاره مدام لبامو مک میزنه .... باید توجه داشت که آراستگی و توجه زنان به ظاهر خود نقش عمده‌ای در میزان تمایلات ...

دکتر رهام صادقي - نارضایتی از شکل بدن و عدم اعتماد به نفس - پاسخ ...

www.roham.ws › ... › سوالات پزشکي شماروان پزشکی
... شما سینه کوچیکی دارم و دقیقا مثل شما استرس دارم که نکنه همسر آیندم از اندامم خوشش نیاد. .... وقتی اون اقا ازت این سوالارو پرسید باید میگفتی که واسه تو ظاهر مهمه یا باطن؟ .... تا حالا همین باعث شده که فکر کنم حتما من زشتم که کسی از من خوشش نمیاد.

از چهره همسرم خوشم نمیاد

00060.ir/از+چهره+همسرم+خوشم+نمیاد - Translate this page
از چهره همسرم خوشم نمیاد چکارکنم؟ از چهره همسرم خوشم نمیاد این سوال دو جنبه داره: 1 … از چهره همسرم خوشم نمیاد چکارکنم | Shiraz FUN از ظاهر همسرم خوشم نمیاد از چهره همسرم ...

از ظاهر همسرم خوشم نمیاد - فری دانلود:مرکز دانلود رایگان همه چی!

www.freedanload.com › آخرین اخبارمقالات آموزشیتنظیم خانواده - Translate this page
May 23, 2015 - از ظاهر همسرم خوشم نمیاد،ظاهر همسرم به دلم نمیشنه،چهره هسمرم دلنشین نیست،همسرم خیلی خوبه اما ظاهرش برام جذاب نیست،چطور با ظاهر همسرم کنار بایم،ظاهر ...

از قیافه خودم خوشم نمیاد

twr.ir/+از+قیافه+خودم+خوشم+نمیاد - Translate this page
از چهره همسرم خوشم نمیاد این سوال دو جنبه داره: 1 … از ظاهر زنم بعد از یک سال و نیم هنوز خوشم نیومده از چهره همسرم خوشم نمیاد!!! چکارکنم؟ ویسگون - از قیافه این مدل خوشم ...

از ظاهر همسرم خوشم نمیاد - farhangi

farhangi.1klik.ir/از-ظاهر-همسرم-خوشم-نمیاد.html
May 17, 2016 - از ظاهر همسرم خوشم نمیاد. چهره همسرم به دلم نمیشینه. از ظاهر همسرم خوشم نمیاد،ظاهر همسرم ...
اینکه همسرم همه شرایط مطلوب مرا دارد اما از چهره ایشان زیاد خوشم نمی آید؟ ... اوصاف خوب و پسندیده همسرتان بپردازید و در کنار ناموزون بودن ظاهر خصائل اخلاقی و روحی خوب او ...

از قیافه خودم خوشم نمیاد

page-authority.ir/+از+قیافه+خودم+خوشم+نمیاد
از قیافه خواستگار خوشم نمیاد چه کارکنم؟! | گروه … از ظاهر همسرم خوشم نمیاد از صورت خواستگارم خوشم نیومده (2) :: خانواده برتر از قیافم بدم میاد .چیکار کنم؟ مشاور ازدواج ...
Aug 27, 2011 - زن باید بدونه شوهرش چی میخواد هم از نظر ظاهر هم از نظر اخلاق. ۞ در رابطه ... باید از هر کاری در زمان جماع«سکس» خوشش بیاد هی نگه نمیتونم و خوشم نمیاد.

عروس منحرف

sahar2020.blogfa.com/8805.aspx

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1298
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,615
  • بازدید ماه : 1,615
  • بازدید سال : 28,006
  • بازدید کلی : 447,017